استقلال موزیک :: استقلال موزیک

استقلال موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تحویل خودرو
تابناک اقتصادیدر حالی که حدود یک سالی است موضوع تأخیر در تحویل خودرو‌ها تشدید شده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی ایران با ایجاد مکانیزم و فرآیندی که فقط برای عده‌ای خاص در تهران در دسترس است، اقدام به فاکتور سریع تر خودرو‌ها می‌کند که این تبعیضی آشکار در حق مشتریان است، چون باید تحویل خودرو بر اساس تاریخ ثبت نام و تاریخ تکمیل وجه انجام شود.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ در یک سال اخیر خودروسازان محصولات خود را در قالب طرح‌های مختلف و متنوعی چون پیش فروش، فروش فوری، مشارکت در تولید و ... برای فروش به مشتریان ارائه کرده اند. متأسفانه به رغم دقت کافی خودروسازان در وجوه دریافتی خودرو‌های ثبت نامی از مشتریان، این دقت در تحویل خودرو‌ها در موعد مقرر دیده نشده است. از همین روی، تأخیر در تحویل خودرو‌های فروخته شده در موعد مقرر به چالشی جدی برای خریداران و خودروسازان تبدیل شده است.

خودروسازان که نتوانسته اند در یک سال اخیر خودرو‌های فروخته شده را سر موعد مقرر تحویل دهند، این موضوع را با تحریم‌های صنعت خودروسازی ایران مرتبط می‌دانند و می‌گویند که این تحریم‌ها باعث شده تا بی نظمی‌هایی در تحویل خودرو‌های ثبت نامی ایجاد شود.

این اظهارات خودروسازان در حالی است که اولاً بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران پیرامون رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو‌های سواری که مربوط به سال ۱۳۹۶ است (زمانی که خودروسازان تحریم نبودند)، بیشترین انتقاد مشتریان از "تأخیر در تحویل خودرو" بوده است و ثانیاً بازرسی‌های انجام شده توسط نهاد‌های مختلف از جمله سازمان بازرسی نشان می‌دهد که انبار‌های خودروسازان، پر است از خودرو‌هایی که به دلیل نقص‌های کوچکی، چون نداشتن زه یا سنسور دنده عقب تجاری سازی نشده اند و این مشکلات رو شما به تاخیر در تحویل فوری خودرو اضافه کنید.

فارغ از نقش تحریم‌ها و عدم تجاری سازی خودرو‌ها در تأخیر در تحویل خودروها، بررسی‌ها نشان می‌دهند، در همین اوضاع گویا شرکت خودروسازی سایپا، راهکار‌های خاصی برای برخی مشتریان خود جهت تحویل هر چه زودتر خودروی آن‌ها در نظر گرفته است.

یکی از مخاطبان تابناک مدارکی ارسال کرده است که نشان می‌دهد برخی مشتریان گویا به راه‌های میانبری برای تحویل زودتر خودرو‌های خود نسبت به سایرین، دسترسی دارند.

این مخاطب تابناک، با ارسال تصویر فرم گفت: با توجه به مشکلات فراوانی که برای مشتریان پیش آمده و همچنین دیرکرد بیش از حدِ تحویل خودروها، شرکت سایپا مکانیزم و فرآیندی به نام "فرم درخواست" را به وجود آورده که فقط در امور مشتریان سایپا (تهران – جاده مخصوص کرج) امکان تهیه و پر کردن آن وجود دارد. این فرم فقط برای عده‌ای خاص که به شرکت سایپا و بخش فروش در تهران دسترسی دارند، ارائه می‌شود.

آن گونه که در تصویر زیر مشخص است، از جمله محتویات این فرم می‌توان به درخواست تغییر رنگ خودرو، تغییر مدل خودرو، تغییر نوع پرداخت، درخواست صدور دعوتنامه موردی/ تمدید مهلت، درخواست تسریع در فاکتور (فقط در صورت تأخیر در فاکتور)، درخواست بررسی سود تأخیر و مشارکت و شکایت از نمایندگی اشاره کرد.


اما این فرم چگونه می‌تواند تحویل خودرو را تسریع کند؟

گویا افراد پایتخت نشین و یا استان‌های همجوار پایتخت، در صورت تأخیر در فاکتور شدن خودروی خود، به راحتی می‌توانند با مراجعه به اداره امور مشتریان سایپا و پر کردن فرم درخواست و ثبت گزینه "درخواست تسریع در فاکتور (فقط در صورت تاخیر در فاکتور) " تحویل خودروی خود را جلوتر بیندازند. این در حالی است که باید تحویل خودرو به مشتری بر اساس تاریخ ثبت نام و تاریخ تکمیل وجه انجام شود.

در تصویر زیر به چند نمونه از کسانی که از این طریق توانسته اند زودتر از سایرین خودروی خود را تحویل بگیرند اشاره شده است.
 
گفتنی است مسئولین سایپا این امکان را فقط حضوری برای مراجعه‌کنندگان فراهم کرده اند و سایر هموطنان که صد‌ها کیلومتر دورتر از پایتخت می‌باشند، امکان دسترسی به این فرم را ندارند. پر کردن این فرم باعث می‌شود کسانی که به آن دسترسی پیدا می‌کنند، خارج از نوبت خودروی خود را تحویل بگیرند و این نوعی تبعیض و تضییع حقوق مشتریان محسوب می‌شود.  

حالا این پرسش‌ها مطرح است که مسئولین سایپا باید به آن‌ها پاسخ دهند: چرا طبق روال و به صورت عادی و به دور از رانت و تبعیض خودرو‌ها تحویل نمی‌شوند؟ چرا نوبت سایر افراد بدون هماهنگی و اجازۀ آن‌ها به افراد دیگری که فرم درخواست تسریع در فاکتور را پر می‌کنند داده می‌شود؟ چرا باید افرادی که بالای یک‌هزار کیلومتر با پایتخت فاصله دارند، حقشان تضییع شود؟ آیا این مکانیزم، ابزاری برای سوءاستفادۀ احتمالی و صدور فاکتور‌های غیرقانونی نیست؟ آیا با این فرم، نمی‌توان به راحتی برای فرد یا افراد خاص و از جنس ژن خوب که مد نظر مدیران سایپا هستند، خودرو فاکتور کرد؟
 
منبع : تابناک
استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 349 تاريخ : 18 ارديبهشت 1399 ساعت: 8:2

عوامل موثر بر محاسبه قیمت فرش

با ورود به بازار فرش شاهد آن هستیم که قیمت های مختلفی برای فرش ها درج شده است . اما آیا می دانید چه عواملی بر تعیین این قیمت ها موثرند؟ برای دانستن این موضوع در ادامه با ما همراه باشید.

 

باید بدانید که چند عامل در محاسبه قیمت فرش تاثیر دارند .یکی از این عوامل جنس الیاف می باشد . باید بدانید که الیاف ها جنس های مختلفی دارند و در کشورهای مختلف تولید می شوند برای مثال الیافی , که در آلمان تولید شده از الیاف تولید شده در ترکیه گران تر می باشد .از عوامل دیگر می توان تراکم بافت را, نام برد . برای آشنایی بیشتر با این موضوع با پرشین وی همراه باشید.

عوامل موثر بر محاسبه قیمت فرش

اگر شما هم به بازار فرش ماشینی سری زده باشید حتما شاهد تفاوت چشمگیر قیمت فرش‌ها بوده اید. شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که علت اینهمه اختلاف قیمت در چیست؟

در این مطلب به بررسی علت این تفاوت قیمت‌ها در فرش ماشینی خواهم پرداخت. به طور کلی عوامل مختلفی, در تعیین قیمت فرش ماشینی اثرگذار است که در ادامه دو عامل اصلی آن را با هم بررسی خواهیم کرد

۱- جنس الیاف

یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت فرش، جنس و کیفیت الیاف به کار رفته در آن می‌باشد. در حال حاضر , عمده فرش‌های ماشینی در کشور از الیاف اکریلیک، پشم، پلی استر، و BCF تولید می‌شوند , که کدام از این ها دارای قیمت مخصوص به خود می‌باشند.

به طور کلی از لحاظ قیمتی می‌توان گفت فرش‌های پشمی و اکریلیک از قیمت بالاتری برخوردارند و فرش‌های BCF , و پلی استر در رده بعدی قرار می‌گیرند.

محاسبه قیمت فرش

روش محاسبه قیمت فرش

البته هر دسته از این الیاف خود دارای سطوح کیفی متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال الیاف اکریلیکی که در کشور, آلمان تولید می‌شوند از سطح کیفیت بالاتر و به تبع آن از قیمت بالاتری نیز برخورداند و الیاف اکریلیک , ولید شده در کشورهایی از قبیل ترکیه و تایوان از کیفیت و قیمت کمتری برخوردار می‌باشند.

نکته دیگر در همین زمینه درصد اکریلیک به کار رفته در تولید فرش اکریلیک است. بدیهی است فرش‌های , که ۱۰۰ درصد اکریلیک هستند نسبت به فرش‌هایی که تنها درصدی از الیاف آن‌ها اکریلیک هستند , کیفیت بالاتری دارند.

از آنجا که تشخیص جنس الیاف امری تخصصی بوده و به راحتی مقدور نیست، بهترین راه برای اطمینان از , کیفیت فرش و قیمت آن، استفاده از برندهای معتبر و شناخته شده و خرید از فروشندگان , مورد اطمینان می‌باشد.

تاثیر تراکم بافت بر محاسبه قیمت فرش

۲- تراکم بافت

عامل تعیین کنده دیگر در قیمت فرش میزان تراکم آن می‌باشد. منظور از تراکم فرش تعداد گره‌های رنگ بافته شده , در فرش می‌باشد. هر فرش دارای دونوع تراکم است، تراکم عرضی و تراکم طولی.

تراکم عرضی فرش را شانه آن می‌گویند. شانه فرش عموما برحسب تعداد گره رنگ در هر متر حساب شده , و عامل اصلی تعیین قیمت فرش به شمار می‌رود چراکه با بیشتر شدن آن نقش‌ها ظریف‌تر می‌شوند.

یک راه حل ساده برای فهمیدن شانه فرش این است که هنگام خرید به پشت فرش نگاه کرده و تعداد, گره‌های آن را بشمارید.

برای مثال اگر فرش ۱۰۰۰ شانه معرفی می شود در ۱۰ سانتی متر از فرش باید ۱۰۰ گره وجود داشته باشد. تراکم طولی نیز شبیه همان تراکم عرضی است با این تفاوت که آن را در نصف فرش محاسبه نموده , و سپس در ۲ ضرب می‌کنند,

محاسبه قیمت فرش

عوامل موثر بر تعیین قیمت فرش

یعنی زمانی که گفته می‌شود فرشی تراکم ۱۰۰۰ دارد به این معنی است که باید در یک متر از طول آن ۵۰۰ گره , وجود داشته باشد. در مقیاس کمتر هم محاسبه به همین شکل است ,

یعنی به عنوان مثال در ۱۰ سانتی متر از یک فرش با تراکم طولی ۱۰۰۰ باید ۵۰ گره وجود داشته باشد, . نهایتا این‌که هرچه تراکم فرش بالاتر باشد ارزش بیشتری پیدا می‌کند و قیمت آن بالاتر می‌رود.

بر همین اساس فرش های ۱۲۰۰ شانه از بیشترین قیمت برخوردارند و فرش‌های ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه, و ۵۰۰ شانه به ترتیب در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

منبع

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 406 تاريخ : 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:40

فروشگاه اینترنتی

برای خرید از فروشگاه اینترنتی باید موارد زیادی رو مد نظر داشت.برخی از موارد لازم برای خرید آنلاین را به عرض شما می رسانیم. از تصاویر بالا ، متوجه خواهید شد که صفحه پرداخت 6Wunderkinder با موضوع کل وب سایت آنها مطابقت دارد. 4- افراد را تغییر مسیر ندهید شما خیلی سخت کار کردید تا افراد به وب سایت خود برسید. چرا آنها را برای پرداخت هزینه به یک وب سایت دیگر ارسال می کنید؟ این مهمترین عیب استفاده از خدماتی مانند mahbano است که افراد را از وب سایت شما به صفحه پرداخت هدایت می کند. از آنجایی که شما هیچ گونه کنترلی برای طراحی صفحه پرداخت ندارید ، در نهایت مشتریان احساس می کنند که پول خود را به یک تجارت غیر از مشکلی که از آن خریداری می کنند می دهند. بررسی و پرداخت آخرین کاری است که افراد انجام می دهند ، به همین دلیل می خواهید نام کسب و کار شما آخرین چیزی باشد که در ذهن آنها قرار دارد! 5- رفع خطاها آسان باشد این یک واقعیت است که مردم اشتباه می کنند. گاهی اوقات یک کد پستی نادیده گرفته می شود یا کسی "@" را در آدرس ایمیل خود فراموش می کند. در هر صورت ، وظیفه شما در اینجا اشاره به خطا و گرفتن افراد برای تصحیح آن است. برخی از صفحات پرداخت فروشگاه اینترنتی ، یک پیام خطایی را در بالای صفحه نشان می دهند ، اما مردم متوجه نیستند که برای پی بردن به اینکه چه اشتباهی رخ داده است ، باید همه راه را حرکت کنند. در حالت ایده آل ، می خواهید یک پیام خطا در فیلدی که خرید اینترنتی از بانه در آن رخ داده است ظاهر شود. یکی دیگر از نکات مفید برای آسانتر پرداخت مردم ، ذخیره اطلاعات ارائه شده است. در زیر ، متوجه خواهید شد که Spotify داده های ارسالی را پاک نمی کند و پیغام خطا را به وضوح به رنگ قرمز نشان می دهد ، که همچنین دلیل خطا را توضیح می دهد. برای فرم های طولانی تر ، هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که مجدداً همه اطلاعات خود را دوباره ارسال کنید فقط به این دلیل که یک اشتباه احمقانه کرده اید. و در یک اینفوگرافیک توسط اینوپس ، از دست دادن مشتریان به دلیل خطاهای ارسال در رتبه 10 از مشکلات تبدیل در هنگام پرداخت رتبه بندی شده است. 6. فقط اطلاعات ضروری را بخواهید مشابه زمانی که در حال ایجاد لیست ایمیل هستید ، می خواهید میزان اطلاعات درخواستی خود را به موارد ضروری محدود کنید! هیچ چیز بیشتر از خرید اینترنتی از بانه نیاز به پر کردن فرم با اطلاعاتی که برای خرید از فروشگاه اینترنتی بانه ضروری نیست ، یک تبدیل را به حساب نمی آورد. و اضافه کردن لیست طولانی برای پر کردن ، موانع بیشتری برای پرش مردم برای پرداخت هزینه های شما ایجاد می کند. این موانع 400 متر نیست. این اسپرینت است که در آن شما می خواهید مردمی سریع و بدون نقص فروشگاه ماه بانو از محل پرداخت واریز کنند! علاوه بر این ، گزارشی که توسط Forrester منتشر شده است نشان می دهد که 11٪ از بزرگسالان ایالات متحده خرید آنلاین را رها کردند زیرا آنها یا نمی خواستند ثبت نام کنند یا سایت درخواست اطلاعات زیادی داشت. برای اینکه مطمئن شوید مشتری را گم نمی کنید ، زیرا خیلی زیاد درخواست می کنید ، با فرم پرداخت آنها ، از نمونه mahbano پیروی کنید.

منبع : https://mervina.ir https://majaleiranian.ir https://magirani.ir https://livejame.ir https://lilaki.ir

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 403 تاريخ : 13 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:8

لیست پزشکان

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با لیست پزشکان کرج، لیست پزشکانتهران، لیست پزشکان مشهد، لیست پزشکاناصفهان و لیست پزشکانشیراز می باشد.

همان طور که می دانید در همه ادوار یافتن پزشک معتبر و باسواد یکی از دغدغه های بیماران بشمار می رفت و بیماران راه های مختلفی برای یافتنلیست پزشکان معتبر و با سابقه امتحان می کردند که یکی از رایج ترین این کارها پرس و جو کردن از اطرافیان بود. در واقع نیاز مردم به شناخت پزشکان معتبر و با سابقه در شهر و منطقه ﺁن ها سبب شد که وب سایت هایی راه اندازی شود و در آن لیست پزشک هایهر منطقه و شهری با اطلاعات کمال پزشکان جمع آوری شود و در اختیار بیماران قرار داده شود.


لیست پزشکان

چگونه پزشک مورد نظر خود را پیدا کنیم؟

همان طور که اشاره نمودیم همیشه یافتن پزشک مناسب و معتبر برای افراد یک معضل بشمار می رفت و از این رو مردم در گذشته از راه هایی مثل پرس و جو کردن از دوستان و ﺁشنایان یا تماس گرفتن با 118 و گرفتن آدرس، پزشک مورد نظر خود را پیدا می کردند. اما امروزه با ورود اینترنت به زندگی و فضای کسب و کار مردم سبب شد که راه های مختلفی برای یافتن پزشک مورد نظر وجود داشته باشد.

لذا برای یافتن پزشک مورد نظر خود کافی است سری به اینترنت بزنید و نام پزشک خود و یا حتی تخصص پزشک مورد نیاز خود را جستجو کنید به راحتی لیستی از پزشکان با تخصص های مورد نظر همراه با نام و آدرس دقیق و شماره تماس برای شما ارائه داده می شود. در واقع از آنجایی که امروزه افراد در همه جا به اینترنت دسترسی دارند لذا به راحتی می توانند را در هر زمان و مکانی نام و آدرس پزشک مورد نظر خود راجست و جو کنند.

لیست پزشکان

لیست پزشکان را از کجا بیابیم؟

این مساله سبب شد که امروزه وب سایت هایی نیز طراحی و راه اندازی شوند که در آن لیست پزشک هایتمام شهرها اعم از لیست پزشکانکرج، لیست پزشکان تهران، لیست پزشکانمشهد، لیست پزشکاناصفهان و لیست پزشکانشیراز موجود باشد. این وب سایت های دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه به تشریح ﺁن می پردازیم.

ویژگی های وب سایت های معرفی پزشکان

در واقع این وب سایت ها لیستی از انواع پزشکان با انواع تخصص ها که در مناطق و شهرهای مختلف مشغول به کار هستند همراه با اطلاعات جامع و کامل آن ها مثل نام و آدرس محل کار و شماره های تماس و حتی سابقه کاری جمع آوری کرده اند و در وب سایت خود قرار می دهند. از ویژگی های این وب سایت ها امکان نوبت دهی آنلاین است. به این صورت که هر پزشکی در هر منطقه و شهری در قسمت نوبت دهی این وب سایت ها فعال باشد قابلیت نوبت دهی آنلاین را دارد. لذا افراد با مراجعه به این وب سایت ها و بخش نوبت دهی آنلاین و تنها با چند کلیک به راحتی می توانند نوبت خود را از پزشک مورد نظر رزرو کنند.

لیست پزشکان

از دیگر ویژگی های این وب سایت ها این است که این وب سایت ها اسامی پزشکان تمام استان ها اعم از لیست پزشکانکرج، لیست پزشکانتهران، لیست پزشکانمشهد، لیست پزشکاناصفهان و لیست پزشکانشیراز را پوشش می دهند. لذا برای دریافت آخرین اطلاعات مطب و پزشک مورد خود اعم از شماره تلفن و آدرس مطب و اطلاعات تخصصی پزشک مورد نظر و همچنین دریافت و مشاهده لیست متخصصین و آخرین اخبار و مقالات پزشکان به این وب سایت ها مراجعه و در بخش جست و جوی وب سایت ها این اطلاعات را دریافت کنید. لازم به ذکر است بدانید که در این وب سایت ها اسامی و لیست پزشک ها ارائه داده می شود که خودشان در این وب سایت ها ثبت نام کرده اند.

لذا تمام پزشکان از سرتاسر کشور می توانند به این وب سایت ها مراجعه کرده و از بخش ورود پزشک این وب سایت ها در این سایت ها عضو شوند و برای مطب خود برنامه کاری تعریف کنند. با عضو شدن پزشکان تمام استان ها در این وب سایت ها امکان نوبت دهی آنلاین ها برای تمام استان ها به راحتی انجام پذیر می شود. همچنین سامانه نوبت دهی آنلاین این وب سایت ها به بیماران این امکان را می دهند که در هر مکان و هر زمانی بتوانند به صورت آنلاین نوبت اینترنتی دریافت کنند.

لیست پزشکان

شما می توانید لیستی از پزشکان با تخصص های مختلف اعم از پزشک عمومی، دندانپزشک، متخصص آسیب شناسی فک و دهان، متخصص ایمونولوژی، متخصص بهداشت عمومی، متخصص ارتودنسی، متخصص پوست مو و زیبایی، متخصص چشم، متخصص انگل شناسی، متخصص دندانپزشکی اطفال، متخصص پزشکی ورزشی، متخصص ژنتیک پزشکی و انسانی و ... را در این وب سایت ها پیدا کنید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 347 تاريخ : 12 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:6

خرید ورق st52

ورق اسید شویی یکی‌از لبریز کاربرد‌ترین ورق‌ها هست . خرید ورق st52 مشهد به عملیاتی که بر روی ورق‌ انجام می گردد تا چربی‌ها از روی ورق که با به کار گیری از نورد گرم به ضخامت مطلوب رسیده است با استعمال اسید کلرید منزه می گردد اسید شویی می گویند . ورق‌های اسید شویی به عبارتی ورق سیاه است که طی این روند ذغال‌های روی ورق و ذره‌های ناخالصی گرفته شود تا شباهت متعددی به ورق روغنی پیدا نماید .

چگونگی ایجاد خرید ورق st52 مشهد

جزء مال نورد گرم به مراد شستشوی تراز ورق بوسیله خرید ورق st52 مشهد اسید به واحد اسید شویی منتقل میگردد . رول ها را توست دستگاه رول بازکن به حوضچه‌های اسیدی منتقل می نمایند این کار سبب اکسید زدایی شده و منزه می شود .

ورق ها بعداز پاک شدن از حوضچه های اسیدی بیرون شده و با اب شستشو میدهند و از محیط گرم می‌گذرد تا کم آب شود . در پایان نیز به طریق نخستین کلاف پیچ میگردد و به واحد نورد سرد منتقل میشود .

کاربرد های ورق اسید شویی
مصارف ساختمانی
خودرو سازی
صنعت های لوله سازی
ایجاد مخازن گاز
فرم دهی برای انجام گالوانیزه
کیفیتی که ورق اسیدی داراست برای لوله‌های نفت گاز مطلوب هست
فرم دهی سرد
فواید ورق اسید شویی
خوب تر شدن کیفیت تراز فلز
فراهم سازی ورق برای نورد سرد
اکسید متعددی را در خویش حل می‌نماید و سبب پاک شدن تراز فلز می گردد
استعمال از اسید منجر می گردد که در تانکر‌های اسید شویی خرید ورق st52 مشهد کمتری آیتم به کارگیری قرار گیرد
اسفاده از اسید منجر خودداری از خوردگی فلز می گردد
مهم‌ترین علت این است که هزینه کمتری داراست یعنی صرفه اقتصادی داراست
معایب به کار گیری از ورق اسید شویی
در دمای بالا دود بوجود می‌آورد که منجر الودگی هوا و مختل کردن سیستم تنفسی میشود
گشوده یابی اسید کلرید هزینه متعددی داراست
به جهت اقتدار بالای اسید با فرآیند خوردگی متعددی مواجه است
ورق‌های فولادی گالوانیزه
ورق فولادی مهم ترین مصالح به کار رفته در‌این دسته سقف خرید ورق st52 مشهد است که برای ایجاد کرد آن ورق فولادی گالوانیزه با ضخامت‌های ۸/۰ تا ۲/۱ میلی‌متر را توسط دستگاه‌های Roll Forming به رویه نورد سرد به شکل موج دار شکل‌ دهی می‌نمایند به صورتی که در بازه زمانی ورق حاصله هر موج به طریق یک ذوزنقه چشم می شود . وصله ورق‌های فولادی گالوانیزه صرفاً بر روی تیرهای حیاتی مجاز بوده و در‌این حالت می‌بایست دو عرشه وصله شونده به طولی دست‌کم برابر با ۵۰ میلی‌متر بر روی تیر اساسی با یکدیگر همپوشانی داشته باشند .

منبع : http://buy-iron.ir/post/12

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 353 تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 20:20

تیم گلدفالور

طراحی سایت خرید فالوور گلدفالوور

گلدفالوور برترین سایت فروش فالوور در ایران است که دیجیتال مارکتینگ سپنته آن را طراحی کرده است. درباره گلدفالوور:

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام – تیم گلدفالور با سابقه طولانی و با بکاربردن روش‌های جدید و موثر تبلیغاتی می‌تواند کسب و کار شما را در اینستاگرام به وسیله جذب فالوور واقعی به صورت هدفمند توسعه دهد.
آیا فالوور ها فعال هستند؟ گلد فالوور چهار نوع فالوور برای فروش دارد. یکی فالوور واقعی با کیفیت که این فالوورهای ایرانی و واقعی کمتر در پست های شما مشارکت خواهند داشت چرا که تعداد بالایی را فالو کرده‌اند و احتمال لایک زدن و کامنت گذاشتن آنها بسیار پایین است اما به دلیل اینکه این فالوور ها اکثرا وریفای شده هستند ارسال آنها روی پیج شما هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد. سثف ارسال این فالوور برای هر اکانت تا 200k است. نوع دوم فالوور کیفیت معمولی است ارسال این فالوورها به نسبت فالوور واقعی سرعت بالاتری دارند ریزش آنها ممکن است بیشتر از فالوور واقعی با کیفیت باشد و کیفیت پایین تری دارند و تعداد کمتری از اکانتها وریفای شده هستند و به همین خاطر نیز ارزانتر هستند سقف ارسال این فالوور ها برای هر اکانت 20k است. نوع سوم فالوور واقعی لایک زن اینستاگرام است که از لحاظ کیفیت همانند نوع اول فالوورها است با این تفاوت که تا 20 پست آینده شما را به تعداد 20% از فالوور های خریداری شده لایک میکنند. یعنی اگر 10 کا فالوور بخرید بین 2000 تا 2200 لایک از این فالوور ها خواهید گرفت. نوع چهارم فالوور ما فالوور هدفمند اینستاگرام است این فالوور ها که به صورت ماهیانه و با سرعت کند تری برای پیج شما جذب خواهند شد در همه پست های شما مشارکت می‌کنند لایک می‌زندد و می‌توان به عنوان مشتری بلقوه روی آنها حساب کرد که البته هزینه ماهانه این سرویس بسیار بالا تر از فالوورهای ارائه شده در سایت است. در هنگام خرید فالوور اینستاگرام به این نکته توجه فرمایید که هیچ وبسایتی به شما فالوور فعال اینستاگرام نمی‌فروشد و همچین چیزی وجود ندارد. تنها فالوور لایک زن اینستاگرام در وبسایت گلدفالوور فروخته می‌شود که لایک ها توسط اکانت ها به صورت اتوماتیک ارسال خواهند شد.
 
استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 349 تاريخ : 5 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:48

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :